לפניכם מקבץ שאלות שאספנו מלקוחות החברה בעבר ונועד להקל עליכם למצוא תשובות לשאלות הכי דחופות ונפוצות
עם EVAYA כל התהליך מתחיל ונגמר בשיחת טלפון אחת. אנו מבצעים עבורך הכל, החל משלב אפיון הצריכם וביצוע סקר היתכנות ועד להפקת דוחות שימוש וצריכה שלאחר ביצוע הטעינות. לך רק נשאר ולראות מה אנחנו נעשה בזמן שאתה תמשיך בעיסוקיך
כמובן שכל התהליך מתבצע על ידי הצוותים האלופים שלנו הכוללים בעלי מקצוע מוסמכים.
EVAYA תגבה ישירות מבעלי העמדות ותעביר את עלות החשמל לוועד הבית.
בנוסף לחברה יש מערכת ניהול שעות טעינה שיודעת לנהל את הטעינה בשעות הזולות (שפל)
כיוון שלא כל הרכבים זהים ולכל רכב סוללה שונה, לא ניתן להגיד באופן גורף מהו משך זמן הטעינה. כן ניתן לומר שזמן הטעינה תלוי בהספק המקסימאלי אותו הסוללה יכולה לקבל, סוג המטען ( AC / DC) והספקו, וגודל הסוללה (CAPACITY). נתוני הצריכה של הנהג הישראלי מראים כי הצריכה היומית עומדת על 8 KW בממוצע, טעינה ביתית במטען AC תבטיח יכולת להטעין את הסוללה במלואה במהלך הלילה בבית / יום העבודה ומאידך שמירה מקסימאלית על טיב וביצועי הסוללה שכן המלצת יצרניות הרכבים היא לטעון את הרכב ב – AC.
בשורה התחתונה ההבדל העיקרי בין טעינת AC ל – DC הוא בזמן הטעינה. בטעינת AC מדובר על טעינה איטית יותר שיכולה להימשך כמספר שעות ולכן נמקם מטעני AC במקומות בהם אנו נמצאים לפרקי זמן ארוכים למשל בבית או במקום העבודה. טעינת DC הינה מהירה יותר ויכולה לנוע בקצה של בין 30-60 דקות בעמדות אולטרה מהירות לבין שעות בודדות בטעינת DC רגילה. אולם, על מנת לשמור על חיי הסוללה לאורך זמן מומלץ על ידי יצרניות הרכב לטעון את הסוללה בטעינת AC בשימוש יומיומי ולא בטעינת DC.
עמדות הטעינה שלנו אוניברסליות מתאימות לכל סוגי הרכבים (גם לרכבים חשמליים BEV וגם לרכבי פלאג אין PHEV). חשוב לשים לב שחיבור הכבל למטען צריך להיות מסוג Type 2 והחיבור לרכב בהתאם לסוג החיבור של אותו הרכב.
כל עמדות הטעינה של EVAYA עומדות בתקני האיכות והבטיחות המחמירים ביותר של ישראל ואירופה.